Natural Genius
Antenas Loudspeakers and High Definition
Forms of communication which can be heard, smelled, felt or perceived, but not seen.
Exploring the manufacture and use of cables, turnbuckles, ropes and anything else that can be used to tie, hang from or lasso.
An examination of hygiene, including the use of lotions, creams, combs and unguents.