Nekopara
Kashou Minaduki prepares to open his bakery La Soleil with the help of his pet catgirls, Chocola and Vanilla. Meanwhile, four other catgirls live at his family's home with his younger sister Shigure.
Welcome to La Soleil!
Chocola and Vanilla get the La Soleil bakery ready to open for their owner; Chocola runs into a lonely catgirl while out shopping, who follows her back home.
A Lost Kitten?
Cocola wants to keep the lost kitten that followed her home, but doesn't want to talk about it with Kashou. Vanilla finds out and asks why Chocola wants to keep the kitten a secret.
The new kitten's behaviour causes issues in the household and seems to affect Chocola the worst, who can't seem to concentrate.
When Kashou worries about something, the cats start to worry too. Chocola and Vanilla take matters into their own hands and Cacao decides to help in her own way, too.
Coconut incurs Azuki's wrath when she breaks Azuki's favourite bowl; Shigure sets up a sports day to encourage the cats to exercise.