Never Have I Ever
After a traumatic year, a first-generation Indian-American teenager wants to improve her status at school, but friends, family, and feelings don't make it easy on her.
After recent trauma, Devi starts her first day as a high school sophomore determined to shed old labels and finally become cool.
Devi baulks at telling her friends the truth about her awkward interactions with Paxton. The prospect of an arranged marriage puts Kamala under pressure.
Devi hopes to win points with Paxton at a party, until events take a surprising turn. Hidden emotions emerge for Fabiola; Kamala makes a choice.
At Ganesh Puja celebrations, Devi questions how much she identifies with Indian culture. Nalini dodges sharp-tongued aunties; Kamala frets over her future.
Devi allows rumours about her and Paxton to simmer during an overnight school trip. Fabiola opens up to Eleanor, who gets upsetting news about her mother.
With absentee parents, a shallow girlfriend and no one to hang out with, Ben Gross is lonelier than ever until a surprising invitation offers some hope.