NEW Tom & Jerry
Tom and Jerry, a cat and mouse, attempt to outwit one another as they weave through Singapore, exploring the city's modern skyscrapers, colourful neighbourhoods and luscious city-in-nature experiences.
What’s That Smell
What one person finds delicious, another cannot tolerate. Tom and Jerry disagree about the king of fruits: a fragrant durian.
Sky's The Limit
Tom & Jerry take their chase to the skies. Kite-flying has never been this intense. Who will emerge as the ultimate master of strings?
Jerry eyes Tom's catch of the day and tries to stand in the way, while Tom sets out to get a taste of the sea one way or the other.
Jerry thinks of himself as an artist, but Tom believes otherwise. Their creative shenanigans blur the line between art and chaos.