Newtopia
A soldier faces a zombie outbreak during military service. His girlfriend, an engineer, navigates zombie-ridden Seoul. Both fight through the undead-infested city, striving to reunite amid the chaos.
In the midst of the zombie crisis, Jae-yoon and Young-joo reminisce about their happy past, and long for each other even more.