Nexo Knights
When Jestro attacks a village on the far side of the Kingdom, the NEXO-Knights wonder how they'll get there.
Jestro uses the Book of Chaos to unleash chaos and attack the King's hover train to try and kidnap the royal party.
Using the Book of Fear, Jestro calls forth Whipperella and uses her to trap the knights in the dark woods.
Lance stars in a movie about the Knights, and the Book of Monsters tries to eat the script to learn more about modern society. Jestro uses a spy to infiltrate the set.