Nights in Tefía
In Franco's Spain, queer men, imprisoned in a remote labor camp, escape the daily cruelty by retreating into a vibrant fantasy world; a sparkling cabaret full of drag, music, and freedom. An impressive story of resilience, identity, and the healing power of performance.