Niki Today Tonight
Niki Today Tonight is OUTtv's newest late night show, live from the Eagle bar in Amsterdam. Every friday night Niki and her musical sidekick Dirk welcome famous people and new faces from the LGBTQ+ community, to share their special stories. Live music, interesting topics and hilarious moments with the one and only Niki Today.