No Small Feat
Training is everything
We meet Emily Erickson, a well-known big wave surfer, and Izzi Gomez, an up-and-comer, as they work hard to train and prepare themselves for the 2019 Jaws Big Wave Championship.
Pushing the limits
Emily Erickson travels to Maui for the 2019 Jaws Big Wave Championships while Izzi Gomez pushes her limits, committed to making the jump into big wave surfing.
Annie Reickert surfs the swell of the season at Jaws, while Moana Jones competes in the Vans Triple Crown of Surfing in the heat of the Hawaiian big wave winter.