Noble House
A kidnapping plot takes an insidious twist, a mole is unearthed and Gornt and Bartlett conspire to make Struan stock plummet.
Romance blooms between Linc and Orlanda; and between the tai-pan and Casey, who frolic in Macao.
Haunted by a tragedy at the race track, the tai-pan travels to mainland China to seek financial aid and returns to face a climactic cataclysm.