North Shore
Australian and British detectives team up to investigate a murder and in the process uncover an international conspiracy with political consequences as well as a clash of cultures.
A public appeal by Abigail wins over the press, as Max's attempts to win over Meg fail and the case throws open more questions than answers.
Simon and Abigail make plans to return home from the UK so they can lay Sophie to rest, but a sudden change puts everything on hold. An anonymous informant provides evidence that suggests a motive for murder.
Abigail makes a shock announcement as the detectives close in on the crime scene and get closer to the truth about what happened to her daughter.