Now Apocalypse
This Is The Beginning of The End
Ulysses Zane is struggling in the dating scene in LA. Carly is striving to become an actress. Ford is an aspiring screenwriter dating Severine, an astrobiological theorist.
Where Is My Mind?
Ulysses researches information about alien reptile conspiracies, and Ford catches his big break as a screenwriter. Carly attends acting class.
Severine reconnects with her ex-lover, Mustafa. Famous director Otto West convinces Ford to do a risqué photo shoot. Uly is haunted by Gabriel and Carly partakes in a private lesson from her acting teacher, Frank.
Ford is torn about his relationship and drags Ulysses to a men's group. Ulysses has an encounter with a homeless woman while on his security-guard rounds at an auto graveyard.
Ford is invited to a lavish party in Palm Springs. Ulysses has an encounter with alien expert Mitchell Kent. Carly meets artist Leif and is tempted to cheat on her boyfriend.
Ulysses helps Carly with her web series. Ford finds out Severine's true feelings. Carly and Jethro explore a new area of their relationship.