NYC Prep
Prep-school seniors Jessie and PC hit New York's most exclusive spots, Camille is obsessed with getting into Harvard, Kelli falls for the charms of playboy Sebastian.
Flip of the Hair
Taylor must choose between Cole and Sebastian, Camille hosts a dinner party, PC insults Kelli and Jessie.
Jessie holidays in Florida, but cannot stop thinking about PC; PC parties in Cancun, Kelli goes to the Hamptons, Camille and Taylor remain in the City.
Taylor chooses between Cole and Sebastian, Camille hosts a drama-filled dinner party, PC insults both Kelli and Jessie.
Kelli works on her singing career, Taylor has her hands full of school work, dance classes and social activities, PC's photography internship lands him in front of the camera.
The students attend Fashion Week events, PC argues with Jessie at fashion designer Pamella Roland's show, Sebastian's slick moves leave Kelli unimpressed.