Oddballs
Raising Toasty
After burnt toast ruins their sleepover, James and Max create "Toasty," a sentient toaster, but they have wildly different ideas on how to raise him.
While waiting for the ultimate slow-cooked ribs, James and Max meet a girl named Echo who claims she's from a future with no processed foods.
When James accidentally saves Mr. McFly from a school bully, the troublemaker takes his revenge by entering James's body to wreak havoc from within.
Tired of being the only one he knows without a "thing," James joins the school's competitive feelings club; the only problem is, that's Max's thing.