Office Romance
Is the office the best place to find true love? One group of fashion-loving singletons – comprising six men and six women – certainly hopes so! They have all come to work for a fictional fashion firm named “Love N Work.” They will be given realistic work-like tasks that will make them feel like they are truly working. But this company is unlike most others: Instead of discouraging workplace romance, it actually hopes to foster it! Colleagues will be given tasks that pair them together – in the hope that this will help Cupid take aim at their hearts. All 12 of these lonely hearts are very different: Some are shy, others are outgoing. Some are very experienced in matters of love, others less so. Their “CEO” Jung Jae Hyung ensures they stay busy. And a celebrity panel – consisting of Lovelyz member Lee Mi Joo, Lee Juk, the rapper Nucksal, and the model Ahreum Ahn – provides their insights as the “workers” attempt to make their career and love dreams come true! “Office Romance” is a 2022 South Korean reality TV show that was directed by Lee Jae Hyeok.