Okaimono Panda!
Okaimono Panda loves shopping, but always manages to find himself in strange situations along the way! Come along with Okaimono Panda and his friends Little Panda, Puchomaru the robot, and Mugi the cat as they embark on adventures and explore new things. Sometimes things might be difficult, but they're always better with friends. This animation was developed by Shinei Animation to celebrate Okaimono Panda's 11th Anniversary as Rakuten's mascot.