One Night in Idaho: The College Murders
Delving into the murders of four University of Idaho students that took place in 2022, and following families and friends of the victims in the aftermath, with the parents of Ethan Chapin and Madison Mogan giving their first interviews.
The idyllic University of Idaho campus in the small college town of Moscow, Idaho, is thrown into turmoil when four popular students are found murdered in an off-campus house on a Sunday morning in November 2022.