One of Us
After the brutal murder of their children, the Elliot and Douglas families are shocked when the killer turns up on their doorstep that night. His fate lies in their hands - will they show mercy, or get their revenge?
Beneath the Surface
When the police come knocking, the Elliotts and Douglases decide to cover up Lee's murder. But who is the perpetrator? And why were Adam and Grace killed in the first case? Meanwhile, Juliet's actions have tragic unexpected consequences.