One Piece
A pirate leaves behind a great treasure called One Piece. Years after his death, a boy named Monkey D Luffy sets out in search of the treasure and aims to become the next pirate king.
East Blue: I'm Luffy! The Man Who Will Become the King of the Pirates!
Monkey D. Luffy sets off to become the new Pirate King; Luffy befriends a frightened cabin boy named Koby and promises to help him join the navy; the two boys must fight Lady Alvida, the Pirate Queen.
Luffy tries to rescue the pirate hunter Roronoa Zoro in the hopes that Zoro will join his crew, but he first must face the evil Captain Morgan and the captain's pampered son.
Zoro and Luffy join forces to defeat Morgan as a team. Coby wishes to join the Marines, despite his relationship with Luffy and Zoro.
Luffy rescues Nami, but is then betrayed by her when she steals Buggy's map; Buggy threatens to kill Luffy and Nami, but Zolo arrives just in time to rescue them.
Luffy, Nami and Zolo manage to escape Buggy, who sends the Beast Breaker after them to get revenge.