Only For Love
Zheng Shu Yi, an ambitious financial reporter, is determined to land a rare interview with Shi Yan, a young CEO supporting startups. A twist of fate throws them together, and Shi Yan, impressed by her insight, lets her cover his company. As meetings multiply, their professional partnership starts to blur-hinting at a deeper, more personal connection.