Open to It
While Cam visits his abuela in Vegas, Greg sees Princeton solo for the first time. Meanwhile, Elsa and Reggie start to catch on to the recent shift in Greg and Cam's relationship dynamic.
The guys question whether to keep things going with Princeton. Later, Greg, Elsa and Reggie support Cam as he performs in drag for the first time, guided by drag mother Lois Carmen Denominator.
Cam and Greg get a fresh start with a new third, Kenny. Princeton tries various methods to communicate his apologies to the guys. Elsa and Reggie debate whether a threesome is right for them.
Cam flirts with a fellow teacher. Greg works out his issues in therapy. Princeton strategises with his roommate to win the guys back. Elsa and Reggie invite over their first third.
Elsa and Reggie persuade Cam and Greg to see Princeton. Cam's drag-family have some choice words about this.