Orange Marmalade
Vampire species sign a peace treaty with human beings not to drink human blood and to hide their true identities, so that the two species can live in peace.
Ma-ri is caught in a battle between her father and a Wosangu vampire, when Jae-min rescues her and the two begin to grow close. However, his father has other plans.
Jae-min reveals his feelings to Ma-ri in front of his fiancée. Jae-min's friend Shi-hoo joins the special vampire task force.
Shi-hoo is near death, having lost blood during a task force battle. Jae-min learns that vampire blood is the only way to save him.
The Wosangu clan kidnap the queen and Ma-ri. Jae-min fights to release them but is bitten in battle, and Ma-ri takes action.
As time passes, humans and vampires live together in peace. High school student Jae-min is drawn to the dark and mysterious transfer student Ma-ri.