Oslo
Adapted from the Tony Award-winning play, this film follows the secret back-channel talks, unlikely friendships, and quiet heroics of a small but committed group of Israelis and Palestinians, plus one Norwegian couple, that led to the 1993 Oslo Peace Accords. Starring Ruth Wilson and Andrew Scott. Directed by Bartlett Sher, written by J.T Rogers.