Our Skyy
In this vibrant Thai BL anthology, five distinct love stories unfold, exploring the complexities of modern romance. One couple experiences a bizarre body-switching adventure after a disastrous date. One man deals with an apologetic ex-boyfriend seeking reconciliation, while his current partner grows suspicious of potential infidelity. Another man and his partner face a challenging prediction from a fortune teller about their relationship's future. These interconnected narratives starring Gun Atthaphan Phunsawat, Off Jumpol Adulkittiporn, Chimon Wachirawit Ruangwiwat, Frank Thanatsaran Samthonglai, and Drake Sattabut Laedeke, reveal the emotional rollercoaster of contemporary LGBTQ+ relationships. This 2018 Thai drama omnibus series was directed by Jane Kitt Bottasri and Lit Phadung Samajarn.