Our Welsh Chapel Dream
The Great Pottery Throw Down's Keith Brymer Jones and his partner Marj throw their entire savings into the monumental restoration of a 160-year-old derelict chapel in Wales. They hope to turn it into their forever home with a working pottery studio.