Out of Frame
From overcoming physical hurdles to shaping new definitions of style, these are the stories of characters who challenge the status quo and forge new paths through technology, dedication and hard work.
Clement Zannini
Born with a leg that has severe deformation, Clement Zannini must use a prosthesis in order to walk. But he doesn't let that stand in the way of skateboarding, doing so with passion and commitment.
William Spencer
With a unique style mixing stuntwork and skateboarding, William Spencer doesn’t have a 'normal' bag of tricks. Using his body and his environment, his approach challenges the way people see the sport.
Despite not having legs, Italo Romano has managed to achieve a career in skateboarding that most people can't fathom. From competing in contests to hitting the Mega Ramp, he continues to defy the odds.
Kilian Heuberger was one of Germany's most promising skateboarders, but a mysterious illness nearly cost him his mobility. He tells his story of how he nearly lost the thing he loved most in the world.
At 17, Maja Kuczyńska is more comfortable dancing through the air than many longtime skydivers, but the first-ever Junior Indoor Skydiving World Champion has never actually jumped out of an aeroplane.
Learn the story of a skater who went blind, but kept on skating. Find out how Dan Mancina adapted and continued with his passion despite the greatest of challenges, as we meet with a remarkable man.