Oxen
Soldier Niels Oxen, a member of the Danish special forces, is abandoned on the battlefield by his superior and reports the incident. Many people therefore want to get rid of him.
Oxen and Silke only just escape armed men. Mossman distrusts Margrethe and demands she show she is still loyal. Kathrin and Nico confront, but it goes wrong.
Mossmann is eager to explain what she is after, but does not know who she can trust. Oxen and Margrethe are getting closer and closer to the truth, but that also means they are in grave danger.