Pandora in the Crimson Shell Ghost Urn
Geofront
Uzal's excavation machine BUER goes berserk and puts the entire gang in danger. Nene and Clarion must join forces to stop it, but they worry about the fallout even if they win the fight.
A network disturbance on the island creates the chance for Nene and Clarion to go on adventures and make new friends. Nene ponders whether it's right for her to rely on the Pandora Device.