Paris Has Fallen
A protection officer and an MI6 operative team up after a terrorist attack. Realising there might be a mole in the secret services, the duo race to take down their dangerous enemy and thwart a larger conspiracy threatening Paris.
After an attack on the British embassy in Paris, security agent Vincent Taleb is linked to M16 agent Zara Taylor. Terrorist Jacob Pearce has targeted the Minister of Defense, and it is up to Vincent and Zara to discover why.
Vincent and Zara are determined to stop terrorist Jacob Pearce, but he has already chosen a new target. He is now targeting the director of a defence company and even harassing his friends.
Zara and Vincent's pursuit of Pearce leads them even up into the sky; they finally understand the lengths Pearce will go to avenge the people he loved.
Pearce gives Juliette a deadline, but an investigative breakthrough puts Zara and Vincent back on top. Zara and Vincent must decide who they are willing to harm to capture Pearce. Pearce asks himself who he is willing to sacrifice.
Jacob Pearce is in custody, but he still has one last card to play, and he unleashes the full scale of his operation to escape; with the taskforce thrown into chaos, Zara and Vincent try their best to out-manoeuvre and maintain the upper hand.