Password
Two contestants, each teamed with a celebrity partner, compete in a word-association game. One player tries to guess a word based on clues offered by his or her partner. The game is timed, and if the clue-giver inadvertently says part of the word, a buzzer sounds and that round is lost. When the time is up, the team with the most points wins, and the non-celebrity contestants wins cash.