Pastel Memories
We're the Rosy Maidens
The cafe must organise a special event to bring in more customers; the girls become part of an anime about pretty dolls to stop the infection from erasing everyone's memory of it.
The girls must preserve a book about young basketball players by playing a game against the virus trying to erase the story from everyone's memories.