Patience mon amour
Alice and Gabrielle are expecting a child. After three years of IVF they are final they are finally going to become mothers.
When Alice and Gabrielle go for an ultrasound, they want to know the baby’s sex….
Alice and Gabrielle have lunch at Gabrielle's mother's, where Gabrielle shares the ultrasound images of their little boy.
Alice and Gabrielle go to prenatal classes. But Gabrielle nearly gets sent out of the classroom. I.
Gabrielle gets a call from Emir, her best friend from Lyon and they go out for a beer. But why the long face?
Alice and Gabrielle choose what they want to wear for their wedding, an event for which they have mixed feelings.