PBC Event Archive
Keith Thurman vs. Shawn Porter - Full Fight
On June 25, 2016, in one of the most thrilling battles of the modern era, Welterweight World Champion Keith "One Time" Thurman defends his title against former champion "Showtime" Shawn Porter.