Penny Dreadful: City Of Angels
When a grisly murder shocks Los Angeles in 1938, Detective Tiago Vega and his partner Lewis Michener become embroiled in an epic story that reflects the rich history of the city.
Tiago and Lewis's investigation leads them to Sister Molly Finnister and her formidable mother. Councilman Townsend capitalises on the discord in the city.
Tiago and Molly visit Santa Monica Pier in an effort to escape their complicated lives. Meanwhile, Mateo is invited into a seductive, dangerous new world.
Josefina and the Holy Spirit: Mateo seeks retribution as Josefina pursues spiritual enlightenment with Sister Molly.
Tiago and Lewis interrogate Diego, seeking a confession. Meanwhile, Lewis senses Tiago is hiding something from him.