Penthouse
A woman attempts to enter high society by becoming the "queen" of a luxury 100th floor penthouse flat in Gangnam.
Yoo Je-ni schemes to get Bae Ro-na in trouble. Oh Yun-hui reunites with her nemesis when her daughter seeks out singing lessons from Cheon Seo-jin.
Je-ni's former teacher offers to help Ro-na prepare for the upcoming admissions exam. Anna Lee catches Seo-jin and Joo Dan-te in an intimate moment.
Min Seol-a barters a scandalous video for acceptance into the prestigious arts school. A letter from an anonymous source shakes Shim Su-ryeon's world.
As Ro-na starts attending Cheong-a Arts School, Yun-hui is brought before an emergency parents' meeting as the main suspect behind Seol-a's murder.
The Hera Palace members, including Dan-te, begin to suspect Su-ryeon. Ro-na is chosen to perform a solo at the admissions recital.