Peter Crouch: Save Our Beautiful Game
The story of Britain's 40,000 grassroots football clubs and the vital role they play in local communities. Footballing legend Peter Crouch returns to his roots to try to reverse the fortunes of one lucky non-league community focused football club.
We're Expecting a Saviour
Peter Crouch arrives at Dulwich Hamlet to discover the club is in crisis. He faces an uphill struggle to bring back fans and sign some players.
Dulwich Hamlet's winning streak means promotion is a possibility. Peter must get the club's facilities up to standard or risk throwing away the team's hard work.
The club face a serious battle to renew their lease and an emotional visit to Bury, after the loss of their club, motivates the start of Peter's campaign.
Peter experiences a dramatic twist in Dulwich Hamlet's fortunes and the club has a brush with royalty as President of the FA, Prince William, pays a visit.
It's a historic moment as Dulwich Hamlet host the first match played by a Transgender Women's team. Additionally, Peter tries to score a permanent training ground.