Phantom School
In a seemingly ordinary school harboring malevolent phantoms, Lee Do Gyeom (Tan) stands as a dedicated hunter fighting against supernatural forces. While most students remain unaware of the otherworldly beings surrounding them, some are easily manipulated by these spectral entities, transforming their lives into terrifying nightmares. Do Gyeom, a student at this phantom-infested school, takes on the critical mission of saving those afflicted by the evil haunting its halls. As he confronts these malicious spirits, he must determine whether he possesses the strength to combat this supernatural threat alone. This is a 2022 South Korean fantasy drama exploring the battle between good and evil within a school's mysterious supernatural landscape.