PinCode
Barry has grown a huge pumpkin, but he's worried that caterpillars will eat it. The crew work out ways to keep the pumpkin safe.
Dokko creates some genetically modified plants. When Barry eats Dokko's new genetically modified carrot, things take an unexpected turn!