Pippi Longstocking
Pippi's new friends
Pippi explains to her friends what kind of things are to be found on a search for objects: gold coins, lost potholders for example. And you can take with you everything found on the ground.
Pippi´s birthday celebration converted into a birthday party. In the evening two hoodlums try to steal Pippi´s treasure.