Plain Jane
Each week, British fashion expert Louise Roe gives an ordinary woman a head-to-toe style transformation, including a new wardrobe and confidence-building exercises. Following each makeover, the formerly plain Jane will surprise an unsuspecting crush with her new look and reveal her true feelings for him, hoping her new style will lead to a love connection.