Please Put Them On, Takamine-San
Student council president Takane Takamine is popular; Koushi Shirota doesn't have many friends; everything changes when Koushi accidentally discovers Takane's ability to go back in time and alter past actions just by changing her lingerie.
Become My Closet
Takamine is basically a goddess; Shirota is like an NPC, but he glimpses her bare breasts; weirdness ensues.
Let Me Redo It Until I'm Satisfied
It's Shirota's first day as Takamine's closet; how is he even supposed to pull off what she's asking of him?
Shirota learns how much effort Takamine has put in to be who she is; she helps him get first place.
When Shirota gets sick, Takamine nurses him with surprising devotion, making him wonder if it means something.
Shirota is over at Takamine's place, but then the lightning knocks out the power and sends her into his arms.
Takamine and Shirota role-play newly-weds; she escalates things by joining him in the bath to wash his back.