Plus-sized Misadventures in Love!
When Yumeko wakes up in a hospital, she learns that she's lost her memory and gained a brand-new personality.
Yumeko must give her first presentation at work, but her idea notebooks go missing.
As police investigate her accident, Yumeko begins suffering from unsettling flashbacks of her past.
Yumeko and Maezono navigate a tricky business trip; Shigemori confronts his workplace crush.
Yumeko is thrilled by Keisuke's dinner invite, but a mysterious child dampens her excitement.