Pole to Pole with Will Smith
Inspired by his late mentor to explore life’s big questions, Will Smith throws himself into incredible challenges for 100 days: skiing to the South Pole, catching a giant anaconda, milking a venomous tarantula, climbing mountains, and diving under the ice of the North Pole. He will venture from pole to pole in the company of scientists, explorers and local experts.