Pororo Fairy Tale Adventure
Pinocchio's father Geppetto goes out to find Pinocchio when he doesn't return home, and Pororo and his friends make a new plane to find Crong, who disappeared.
Pinocchio and Crong are tricked by wolves to run away from the circus leader and go to a neighbouring village.