Possessions
Natalie, a young Frenchwoman, is accused of murdering her husband on their wedding night in Israel, and Karim, a diplomat, is dispatched to the scene to help her.
Israeli investigators piece together the events that led to Eran's murder; Natalie's memories are confused.
Karim tells the police that Natalie's ex-boyfriend, Alex, is still around; Natalie discovers some strange marks on her body.
Natalie doesn't find the answers she's looking for but doesn't give up; Karim is convinced she has been abused.