Power Rangers
Volume 4: In epic finale to Power Rangers Samurai, Jayden is forced into meeting Deker in The Ultimate Duel of good vs evil. With Jayden refusing the help of Kevin and the other rangers in fighting Deker, Jayden puts Kevin in charge of leading the team to defeat Rhinosnorus and the moogers attack on the city.