Prince Consort, Please Advise
As princess of the Haitang Kingdom, Sun Wu Hen (Zhang Xin Bi) is destined for a diplomatic marriage to the Xiangxiong Kingdom. Surprisingly, the kingdom's unique marriage tradition allows her to choose from five royal princes. Determined to find true love, Wu Hen enters a "trial marriage" with each prince, giving them an equal opportunity to win her heart. As she spends time with the princes, she begins to suspect that this arranged marriage might hold more than just political strategy. Could genuine love emerge from this unconventional arrangement? This hilarious story of unexpected romance challenges traditional marriage norms and explores the possibility of finding love in the most unlikely circumstances. "Prince Consort, Please Advise" is a 2021 historical romantic comedy drama directed by Wei Zi Wei.