Professionals
After their advanced medical satellite explodes on deployment, billionaire futurist Peter Swann, and his fiancée, medical visionary Dr. Graciela "Grace" Davila, turn to a hardened former counterintelligence officer.
Snipe Hunt
When a satellite to save lives in the fight against global pandemics explodes, Peter Swann hires security expert Vincent Corbo and his team to investigate the case.
Entanglements
Peter hires Vincent and his team as bodyguards, while they investigate who is behind the attacks. When they discover that his daughter Jane is missing, they are forced to come up with a risky plan.
Zora works behind her brother's back, while Peter and Grace announce a new launch day for the next satellite. The attacks continue, and Vincent is overtaken by the past.
During a charity gala for the Panacea project, Peter confronts his sister. Vincent is put under pressure, and Grace is called out on a dangerous mission before the gala ends in disaster.
Peter realizes how far Zora is willing to go and takes desperate measures to stop her. Vincent tries to convince Peter that it's a bad idea for both of them to go to Africa.
Vincent and Peter arrive in Congo but Grace is missing. They make a plan to save her while Agent Kurt Neumann reaches Africa, obsessed with the idea of confronting Vincent.