Puerta 7
A woman tries to rid an Argentine soccer club of the organised crime surrounding it.
When one of the Ferroviarios soccer fans is stabbed during a match, his friends seek revenge. NGO activist Diana is offered a job.
Diana implements changes to the stadium's security. Mario's daring move captures Fabián's attention. Santiago advises Lomito to negotiate with Sosa.
Lomito and Diana face off as tensions rise between the hooligans and the Ferroviarios's security team. Mario tries to please his father.
Fabián offers Diana a deal, but Cardoso's violence threatens to destroy peace. The coach gets pressured to let Gabriel play. Mario attends his first match.
Diana looks for someone who will file a criminal complaint against Lomito and his men. Camila worries about Mario. Paula and Gabriel flirt with each other.
Cardoso claims Santiago is helping the hooligans. Diana is shocked by how the club is run; Lomito runs for chairman. Rafa grows jealous of Mario.