Pull Strings
In the treacherous era preceding the Great God-Conferment War, Li Chang Shou (Ao Rui Peng) is a minor spiritual cultivator with modest ambitions of reaching immortality without causing a fuss. Driven by a philosophy of extreme caution, he avoids confrontation at all costs, operating with a calculated, steady demeanor. However, his carefully constructed life of solitude is disrupted when his master takes in a new disciple. Despite his best efforts to remain an inconspicuous background player, his innate talent and tactical brilliance ensure that every move he makes leaves an earth-shattering impact. As he balances his desire for safety with the chaos that surrounds him, Li Chang Shou must navigate newfound complications without losing his life. This drama is adapted from the web novel "My Senior Brother Is Too Steady" by Yan Gui Zheng Zhuan.